HaberlerGoogle aramalarında “Görseller” aracı güncellendi

Google, kullanıcıların ilgili resimleri karşılaştırmasına ve kontrast oluşturmasına olanak tanıyan Görseller arayüzünde bir güncelleme yaptı. 
7 August 2019406

Kullanıcıların artık arama sonucunda seçtiği görsel, arama sonuçları ekranındaki yan panelde görünecek. Görüntü, kullanıcı ekranı kaydırdıkça orada kalmaya devam edecek.

Güncelleme, müşterilerin daha bilinçli kararlar almasına yardımcı olmak için Google Görseller’e yönelik birkaç değişiklik içeriyor. Kullanıcılar ürün olarak etiketlenmiş bir resmi seçtiğinde artık marka, derecelendirme, fiyat ve stok durumu, bulunabilirlik ve incelemeler gibi ayrıntıları görebilecek. Ayrıca görselin bulunduğu kaynak web sitesi hakkında daha fazla bilgi edinecekler.

Google Görseller artık daha efektif

Yeni kenar çubuğu tam genişlikte, sütun içi bir arabirim öğesinin yerini alıyor. Yeni arabirim, solda yer alan görüntüler sabit kalırken diğer sonuçlara göz atmaya devam edilmesine olanak sağlıyor. Başka bir resme tıklandığında ise kenar çubuğundaki resmin yerine geçiyor ve tarayıcının yerleşik gezinme özellikleri ile kolayca ileri geri gitmek veya sağ ve sol ok tuşları kullanılarak sırayla sayfalar arasında gezinmek mümkün oluyor.

Arama devi bu güncellemeyle kullanıcıların görüntüleri karşılaştırmasını, değerlendirmeleri okumasını ve satıcılar hakkında daha fazla bilgi edinmesini sağlayarak seçimlerinin daraltılmasına yardımcı olmayı hedefliyor. 

Google, müşterileri daha iyi hedeflemek için bu yıl bir dizi değişiklik yapmıştı. Şirket, son zamanlarda tamamen yeniden tasarlanmış bir Google Alışveriş platformunu açıklarken görsel arama sonuçlarında ve YouTube videolarında görülebilir reklamları test etmeye de başladı.

Related Posts