Haberler

Cisco, WebEx ve iletişim merkezi çözümlerinin geleceğini özetliyor

0

Cisco yakın zamanda Accompany, CloudCherry ve Voicea dahil olmak üzere üç AI tabanlı şirket satın aldı. Ağ teknolojileri şirketi Cisco, bu satın almaların ve içindeki teknolojilerin Cisco’nun son kullanıcıların daha iyi ve etkin satış yapmalarına yardımcı olan çözümler sunmasını sağlayacağını söylüyor.

Cisco’nun iletişim merkezi portföyü, şu anda 30.000’den fazla farklı işletme ve üç milyondan fazla temsilci tarafından kullanılıyor

Etkinlikte Cisco, Avustralya ve Birleşik Krallık’ta, WebEx İletişim Merkezi için yeni veri merkezleri de duyurdu.

Müşteriler artık yerel veri ikamet ve uyumluluğun tadını çıkaracak, çok ülkeli müşteriler ise birleşik bir bulut iletişim merkezi operasyonundan faydalanacak. Cisco, bu yeni merkezlerin kaynak optimizasyonunu, operasyonel verimliliği ve sermaye yatırımlarını önemli ölçüde iyileştireceğini belirtiyor. Cisco WebEx İletişim Merkezi ayrıca WebEx arama entegrasyonuna sahip. Bu da doğru aracıyı doğru aramanın daha kolay olacağı anlamına geliyor.

WebEx Çağrı Merkezi ile WebEx İletişim Merkezi’ni entegre etmek, artan maliyet ya da düşük çağrı gibi zorlukların üstesinden gelerek daha düşük maliyetle daha yüksek kaliteli çağrılar sunuyor. Basitleştirilmiş satın alma ve uygulama modelleriyle birlikte Cisco’nun yeni bulut tabanlı çözümü, pazar lideri aracı ve müşteri deneyimleri sunuyor. Ek olarak Cisco Webex İletişim Merkezi artık müşterilerin taleplerine göre ölçek büyütme ve küçültme işlemlerine izin veriyor.

Cisco’nun WebEx İletişim Merkezi, diğer WebEx ürünleriyle birlikte Control Hub üzerinden de yönetilebiliyor.

Comments

Comments are closed.

Login/Sign up