HaberlerYapay ZekaAdobe, Experience platformuna yeni AI araçları ekliyor

Güncelleme, gelişmiş müşteri kişiselleştirme, ürün önerileri ve kolaylaştırılmış aktivasyonlar içeriyor.
20 October 20193106

Adobe, AI geliştirmelerini müşteri deneyimi yönetimi hizmeti olan Experience platformuna taşıyor. Yaratıcı yazılım devi, gelişmiş müşteri kişiselleştirme, ürün önerileri ve kolaylaştırılmış etkinleştirme dahil olmak üzere Sensei AI çerçevesine dayanan daha fazla özellik eklediğini duyurdu.

Çok kanallı verileri analiz etmek daha kolay ve hızlı

Adobe’nin Veri Bilimi Çalışma Alanı, işletmelerin gerçek zamanlı verileri ölçeklendirmede kullanmalarına yardımcı olmayı amaçlıyor. Bu araç, veri bilim insanlarının Sensei kullanarak özel AI ve makine öğrenme modelleri oluşturmak, eğitmek ve optimize etmek için Experience platformundaki büyük veri setlerine erişmelerini sağlıyor. Kurumsal perakendeciler için Data Science Workspace, çok kanallı verileri daha kolay ve daha hızlı analiz etmenin bir yolu olarak da belirtildi.

Adobe Experience Platform’u bir işletmenin nasıl çalıştığını bildirmek ve müşteriler için süreç ve deneyimi yönlendirmek için kullanılabilir. Experience ile bütünleştiği için pazarlamacılar kodlamada derin bir geçmişe ihtiyaç duymuyor ve tam anlamıyla çalışan bir modele sahip oluyor.

Cuma günü açıklanan AI güncellemeleri, kişiselleştirilmiş bir tavsiye listesi oluşturmak için markaların bir müşterinin ürün etkileşimleri geçmişini analiz etmesine olanak sağlayan ML tabanlı ürün önerileri içeriyor.

Bu arada, yeni AI tabanlı perakende satış tahminleri ile markalar, Experience platform verilerini kullanarak satış eğilimlerini öngörebilir ve tahminlerde bulunabilir. Adobe, tahminlerin perakendecilere satış etkinliklerini ve fiyat ürünlerini satış hedeflerini aşacak şekilde daha iyi planlamalarında da yardımcı olacağını söyledi.

Ayrıca Adobe, veri yönetimi platformu Adobe Experience Manager’ın bir aracı olan İnsan Tabanlı Hedefleri (People Based Destinations) de duyurdu. Kişilere dayalı hedefler, hedef kitlenin belirlenmesini, kişiselleştirilmesini ve karma tanımlayıcıları temel alan mevcut baskılamasını kullanıyor.