Haberler

Otomasyon ve yapay zekaya geçiş

0

Araştırma şirketi Confirmit’e göre pazar araştırması ve müşteri Insight profesyonellerinin, geleneksel araştırmadan otomasyon, AI ve analitik gibi yeni tekniklere küresel bir geçişi karşılamak adına gerekli olan yeni becerilere sahip personeli işe almaya ve eğitmeye başlaması tavsiye ediliyor.

Otomasyon ve yapay zekaya geçiş

Araştırmacılar, geleneksel bilim endüstrisini burada ve uluslararası olarak dönüştüren yeni araştırma yöntemlerinin büyümesini karşılamak için pazarlama bilimcileri, chatbot tasarımcıları ve hatta film yapımcıları, editörler ve sanatçılara ihtiyaç duyulacak.

Confirmit: Insight Rock Stardom Yolculuk Zirvesi’nde Forrester, Wyndham Destinations, Roy Morgan Research, Enhance Research ve NewMR’den fikirleri, deneyimleri ve zorlukları paylaşmak için geleneksel pazar araştırmacıları, kurumsal araştırmacılar ve müşteri içgörü ve deneyim ekiplerini bir araya getiren konuşmacılar katıldı.

NewMR’nin kurucusu Sue York, Confirmit Zirvesi geleneksel veya soru tabanlı araştırmaların büyümesinin durduğunu ancak sektörde çalışan insanların türünü değiştiren analitik, otomasyon ve yapay zekada bir patlama olduğunu söyledi.

York, bu muazzam değişikliğin mülakat ve veri girişi gibi geleneksel işler için daha az sayıda insana ve veri bilimi, pazarlama bilimi ve analitik yapmak için daha fazla insana ihtiyaç duymaya devam edeceğini söyledi.

Film yapımcıları, editörler ve sanatçılar da hikaye anlatıcılarını içgörülerini müşterilerin işlerinde anlayabilecekleri ve kullanabilecekleri bir biçime dönüştüren talep olsa da bu yeni beceriler araştırma bütçelerinin düştüğü bir zamanda maliyetli olacak.

Enhance Araştırma CEO’su George Zdanowicz, küresel olarak maliyet baskıları ve diğer danışmanlık, analitik ve teknoloji organizasyonlarından daha fazla rekabet nedeniyle araştırma endüstrisi geliri üzerinde baskı olmaya devam ettiğini söyledi. Bununla birlikte George Zdanowic müşterilere, araştırma verilerinin basit bir şekilde toplanmasından müşteri anlayışını rekabet avantajı kaynağı olarak kullanmalarına kadar evrim konusunda yardım etmenin fırsat yarattığını söylüyor.

Zirve’nin ana fikrine göre analiz ekipleri için kritik görevlerden biri, yalnızca gösterge tablosu oluşturma işlevi olmaktan kaçınmak. İşletmelerin daha bilinçli kararlar verebilmelerini sağlayan kanıta dayalı eyleme dönüştürülebilir öneriler sunmaya odaklanmaları gerekiyor.

Konuşmacılar, doğru yapıldığında içgörü, iş sonuçları üzerinde ortak bir amaç ve sahiplenme duygusu yaratarak kuruluş etrafındaki insanların birleştiği konusunda hemfikir.

Comments

Comments are closed.

Login/Sign up