HaberlerYAPAY ZEKA

Cisco, Webex portföyüne yeni sesli AI analiz yetenekleri ekledi

0

Şirket, güncellemeleri AppDynamics uygulama yönetimi platformunun yeni bir sürümüyle birlikte açıkladı. Cisco’nun 2017 yılında 3.7 milyar dolarlık AppDynamics Inc.’i satın almasıyla elde ettiği yazılım, şimdi maliyet ve iş yükü optimizasyonu özellikleri sunuyor.

Cisco, Webex portföyüne yeni sesli AI analiz yetenekleri ekledi

Webex Experience Management, şirketlere kullanıcıların neden yardım için iletişim merkezlerine başvurdukları hakkında fikir veren bir analiz çözümüdür. İş analistlerinin müşteri deneyimini geliştirme yollarını belirlemelerini sağlarken, iletişim merkezi temsilcilerine bir kullanıcının son satın alma ve destek biletleri gibi yararlı bilgiler sağlar. Şirketin açıkladığı ilk yeni Webex çözümü, bir satın alma yazılımına da dayanıyor.

Webex Experience Management, Cisco’nun Ağustos ayında Customer Analytics Technologies’i satın almasıyla elde ettiği bir hizmet olarak yazılım ürünü olan CloudCherry’nin yeniden paketlenmiş bir sürümüdür. Firma, anlaşma öncesinde Cisco’nun risk sermayesi kolundan finansman aldı.

Webex Experience Management, Cisco’nun Webex Room USB markasıyla birlikte göndereceği yeni bir donanım ürünü ile birleştirildi. Ürün, çalışanların sanal toplantılara ev sahipliği yapmak için dizüstü bilgisayarlarına bir USB kablosu ile bağlanabilecekleri yerleşik kameralı giriş seviyesi, uzaktan kumandalı video konferans cihazıdır.

Cisco ayrıca, yerleşik ses asistanı Webex Assistant’ın yeni bir sürümünü sunarak Webex Meetings bulut tabanlı video konferans hizmetini güncelledi. Kullanıcılar artık yapay zekaya bir çağrıyı yazıya dökme, önemli açıklamaları vurgulama ve takip gerektiren eylem öğelerini yazma talimatı verebilir. Cisco, bu özellikleri geçen yıl edindiği bir başka girişim olan Voicea’dan iletişim portföyünü genişletmek için getirdi.

Comments

Comments are closed.

Login/Sign up