HaberlerYAPAY ZEKA

ServiceNow, platformuna Now Intelligence adlı yapay zeka ekliyor

0

ServiceNow, bilgi teknolojisi ve müşteri destek görevlerini otomatikleştirmek için Now Intelligence adlı yapay zeka özelliklerinin bir koleksiyonunu içeren amiral gemisi Now Platform’un yeni bir sürümünü başlattı.

ServiceNow, platformuna Now Intelligence adlı yapay zeka ekliyor

ServiceNow’un platformu, şirketlerin iş bilgisayarlarını kurmalarına ve siber güvenlik sorunlarını bulmalarına yardımcı olma gibi BT operasyonlarını kolaylaştırmasına olanak sağlıyor. Platform aynı zamanda insan kaynakları grupları da dahil olmak üzere diğer bazı departmanlara da özellikler sunuyor.

Now Intelligence ile ServiceNow, işletmelerin platformunu gerçekleştirmek için kullandığı görevlerde yer alan iş miktarını azaltmak istiyor.

ServiceNow, altyapı yönetiminden başlayarak iki ana kullanım durumunu hedefliyor. Intelligence, yöneticilere kuruluşlarının bulut donanım kaynaklarını daha verimli kullanma yollarını gösteren Cloud Insights adlı bir araç içeriyor. İhlal önleme cephesinde ServiceNow, bir şirketin ağında güvenlik kusurları olan sistemleri bulan ve düzeltme ekleri uygulayan bir güvenlik açığı algılama motoru ekledi.

Now Intelligence’ın otomatikleştirmeyi amaçladığı ikinci ana kullanım durumu ise teknik destek. Bugünün sürümü, yardım masası isteklerini işleyebilen ve çalışanların uygulama şifrelerini sıfırlama gibi ortak görevleri gerçekleştirebilen bir sanal asistan içeriyor. Platform daha karmaşık bir ticket aldığında sorunu çözmek için otomatik olarak en iyi aracıyı seçiyor.

ServiceNow Başkan Yardımcısı Abhijit Mitra, Now Intelligence’ı “Bir temsilciye ihtiyacınız olduğunda ve doğru temsilciyi bulmanız gerektiğinde, bu vakaları özellikle kelimeleri ve açıklamaları yönlendirebilir, onları kategorize edebilir, önceliklendirebilir ve doğru kuyruklara yönlendirebilirsiniz. böylece doğru insanlar size yardımcı olabilir.” diyerek açıklıyor.

Comments

Comments are closed.

Login/Sign up